1. Prekei – baldui suteikiama 24 (dvidešimt keturių) mėnesių garantija. Garantijos terminas pradedamas skaičiuoti  nuo momento, kai Pardavėjas laikomas tinkamai įvykdžius pareigą perduoti Prekę Pirkėjui.

2. Garantija nesuteikiama prekėms pažymetoms “Akcija” ir “IŠPARDAVIMAS”

3. Garantija taikoma Prekės kokybės trūkumams, atsiradusiems  dėl gamintojų kaltės. Garantija galioja visoms daiktų sudėtinėms dalims ir komplenktuojančioms detalėms, išskyrus korpusinių baldų apšvietimo lemputėm ir transformatoriams. Natūralaus medžio, natūralios odos, bei kitų medžiagų tekstūros ir atspalvio nevienodumai, natūralaus medžio ar natūralios odos bei kitų paviršių pokyčiai nelaikomi Prekės-baldo kokybės trūkumu.

4. Pirkėjas  praranda teisę į garantiją. Jei Pirkėjas ar asmenys, kuriems Pirkėjas perdavė Prekes, jas naudojo ne tiems tikslams, kuriems tokios Prekės yra paprastai naudojamos, nesilaikė instrukcijose nurodytų reikalavimų,pažeidė Prekių transportavimų, surinkimo, laikymo, naudojimo, sandėliavimo, priežiūros ir eksloatacijos taisykles ir instrukcijas,  jeigu nustatyti  Prekių įpakavimo ar kiti išoriniai defektai, raštu neaptarti prekių perdavimo metu ar Prekių kokybės pablogėjimas yra sukeltas Pirkėjo ar kitų asmenų, kuriems Pirkėjas pardavė Prekes, veiksmų.

5. Pirkėjas kreipdamasis dėl garantinio aptarnavimo pristato Prekę į artimiausią UAB „ Inmondus“ prekybos saloną, pateikia pirkimo-pardavimo sutartį, mokėjimo kvitus. Pardavėjas užregistruoja gautą prekę. Jei bus nustatyta,kad Prekės trūkumas ( brokas) atsirado dėl gamintojo kaltės, trukūmas bus sutvarkytas gamintojo sąskaita. Prekės trūkumas atsirado dėl Pirkėjo kaltės, bus išrašyta sąskaita už atliktus Prekės trūkumo šalinimo darbus, kurią apsimoka Pirkėjas. Sutvarkytą Prekę Pirkėjas pasiima iš UAB „Inmondus“ salono į kurį buvo pristatęs.

6. Pirkėjas praranda teisę į garantinį aptarnavimą, jei nesilaikė eksploatacijos ir priežiūros taisyklių, kurios nurodytos naudojimosi ir priežiūros instrukcijoje, nepateikia reikiamų pirkimo-pardavimų dokumentų.

7. Garantinio laikotarpio metu nustatytus Prekės kokybinius trukūmus Pardavėjas taiso sąskaita per 60 darbo dienų.

Kitų šalių įsipareigojimai:

1. Pirkėjas pareiškia, jog jis yra tinkamai įgaliotas pasirašyti šia sutartį, visi tai patvirtinantys dokumentai yra galiojantys ir pateikti pardavėjui.

2. Pirkėjas patvirtina, kad šios sutartie pasirašymo metu gavo visą Pirkėjui būtiną visapusišką ir pilną informaciją apie Prekę.

3. Pirkėjas įsipareigoja naudoti Prekę pagal tiesioginę paskirtį, laikantis Prekės priežiųros ir eksploatacijos taisyklių.

4. Pirkėjas patvirtina, kad visos šios Sutarties bei jos priedų ir sudedamųjų dalių sąlygos su juo aptartos individualiai ir jam aiškios.

5. Pardavėjas pareiškia, kad parduodamų Prekių kokybė atitinka standartus,techninius reikalavimus, šioje Sutartyje  aptartos sąlygos.

 

DĖMESIO!  

1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės ar jų datalės keičiamos. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis LR vyriausybės nutarimu Nr. 738 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ (galioja nuo 2014-07-29) bei vadovaujantis CK straipsniuose 6.22810 ir 6.22811 nustatyta tvarka (galioja nuo 2015-01-01).

1.1. Norėdamas grąžinti prekę(es) pirkėjas turi informuoti Pardavėją el. paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

1.2. Pirkėjas gali pasinaudoti per 365 kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo dienos, informuodamas apie tai Pardavėją

1.1. Taisyklių punkte numatyta tvarka.

1.3. Prekėms įsigytoms išsimokėtinai, pinigų grąžinimas į kliento sąskaitą visais atvejais netaikomas (įmoką grąžinama lizingo bendrovei).

2. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

2.1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė ir prekės pažeidimai/trūkumai negalėjo būti matomi iki prekės rinkimo).

2.2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta.

2.3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė ir prekės pažeidimai/trūkumai negalėjo būti matomi iki prekės rinkimo).

2.4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gautos.

2.5. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.

2.6. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiuose punktuose nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

2.7. Grąžinamas prekes Pirkėjas turi pristatyti pats (netaikoma grąžinant nekokybiškas prekes), Jei Pirkėjas neturi galimybės grąžinti nekokybiškų prekių pats, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę(-es) sumokėtus pinigus. Jei klientas nori atsisakyti prekės per 365 kalendorinių dienų, kokybiškas prekes pirkėjas turi pristatyti pats savo transportu, visais atvejais Pirkėjas privalo informuoti Pardavėją 1.1. punkte numatyta tvarka.

2.8. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis LR vyriausybės nutarimu Nr. 738 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ (galioja nuo 2014-07-29) bei vadovaujantis CK straipsniuose 6.22810 ir 6.22811 nustatyta tvarka (galioja nuo 2015-01-01).

2.9. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą. Kokybiškos prekės grąžinimo atveju, grąžinama kliento sumokėta suma minus pristatymo mokestis. Pinigai į kliento banko sąskaitą pervedami per 10 dienų. 

3. Baigiamosios nuostatos

3.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

3.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami tarpusavio derybų būdu. Nepavykus susitarti per 14 (keturiolika) darbo dienų, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

3.3. Tuo atveju, jei Pirkėjas nesutinka su Pardavėjo parengtu atsakymu į Pirkėjo rašytinę pretenziją, savo prašymą/skundą dėl www.priveehome.lt įsigytos prekės Pirkėjas (fizinis asmuo, vartotojas) gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį., tel. 85 262 67 51, faks. (85) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) - ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/.

Svarbu: Kokybiškų surinktų arba bandytų rinkti baldų grąžinti negalima. Prekė turi būti originalioje pakuotėje. Kilus bet kokiems įtarimams dėl baldo tinkamumo/būklės/kokybės, jis neturi būti renkamas. 

Prekių, kurios buvo gamintos pagal individualų kliento užsakymą, t. y. pagal kliento pasirinktus išmatavimus, audinį, apdailos eleentus ar spalvinį derinį, jeigu tai nėra standartinė prekės išvaizda, grąžinti nėra galimybės.

Gaukite naujausius pasiūlymus

Prenumeruokite naujienlaiškį ir gaukite naujienas apie akcijas.